(Video) - Lawak seorang ayah berckp pada anak 2 tahun blkin n3tizen sed1h + ktawa

 

"Papa t3gur awak sebab syg, tak bolehla mcm ni t3gur sikit mrajuk t3gur sikit mrajuk" 

"Dah daging tu kras, awak punya gigi 2 batang je, awk kunyah pun tak betul lagi" 

"Awak dah 2 tahun, matang la sikit, t3gur sikit mrajuk, dah lewat dah ni tak reti tido ke" 

Kata-kata ayah ni telah buat net1zen tersntuh, ada yang berkata lawakla, ksian la 

Tapi apapun inilah moment2 indah seorang ayah bersama anaknya, suka mngusik, suka bergurau itulah insan bergelar ayah.

Walaupun harini bukan hari ayah sedunia, tapi sapa yang masih ada ayah lagi di kampung jengukla mereka rndukan kita, sekarang dah boleh balik kampung kan!


Semoga artikel ini boleh menghiburkan semua orang di luar sana yang sekarang ini terkesan dengan wabak. 

Post a Comment

0 Comments