"Bila orang tanya saya kuat makan ke tak, me: be like [Video] - Dia punya selera makan "MashaAllah adik"

 


Anak kita bila melepasi dua tahun punyala terkial-kial macam mana nak ajar anak aku makan ni, biasa bagi susu je.


Admin ada satu contoh, nak bagi anak kita makan kenala bagi makan makanan yang berkhasiat, jadual piramid pemakanan itu penting. Ada sayur, ada karbo, ada vitamin, ada protein semua kena lengkap untuk perkembangan otak si kecil.

Jangan asyik bagi jajan je risau tak ada penyakit nanti.


Awak tengok saya makan ya! 


Alo alo seleranya dia ya! 


Mama dia sempat lagi pesan "makan sikit-sikit Anas, membe dah nyum nyum"


Menjengah ke ruang komen, terlihat netizen begitu terhibur dengan telatah anaknya sedang makan


"Hahaha pipi dia"


"Ya Allah tba2 lapar"




"Lauk apa tu dik bselera sungguh ni"



"Sedap tgk dia mkn syg"


"seleranya si omel"



Post a Comment

0 Comments