Budak Ni Pun Tak Nak Kalah Nak Tido Dlm Buaian [Video] - Gelagat kambing disaksikan meow

 


Dah lama tak tengok video-video lawak kan, ok kali ini kita tengok kambing manja. Kambing ni dipelihara tuannya macam anak sendiri di perkampungan ulu Gerik.


Dia memang tak boleh nampak je buai habis jadi gaya macam budak-budak, gelagat macam baby nak minta susu.


Gelagat kambing tu disaksikan oleh meow di situ. Terlihat meow pun kehairanan dengan sikap budak tu.


Video ini hanyalah bahan jenaka bagi masyarakat, sesuai ditonton oleh semua lapisan masyarakat.

Post a Comment

0 Comments