"Mula-Mula Berdaki, Lepas Tu Kilat Menawan [Video] - Makcik ni tunjuk periuk belanganya semua kilat

 


Kebiasaan nk cuci bontot kuali atau periuk ni kena ambil masa sedikit supaya tak lekat kotoran hitam. Mana yang rajin akan curi masa untuk buat benda ni.


Eee..Kotoran degil!


Apa kata kalau korang ada time-time rasa bosan tu tukar dengan buat aktiviti cuci bontot periuk kat dapur mudah je caranya. Kalau tengok makcik ni buat semudah Abc jer.


Janji ada berus kasar dengan sabun cap tukul semua boleh selesai, sabun mandi, sabun buku fab pun semua boleh dicuba.


Tonton cara makcik ni ajar bagaimana bontot periuk boleh kilat semudah Abc


@poyiegasi_

Umah sapo patak koli hite.? 😜

♬ original sound - Poyie Gasi


Kilat Geng!



 

Post a Comment

0 Comments