'Video sedih anak balik utk melihat ibu, tp dah tak "mcm dulu" rumah suram, hidup kosong'

 


"Mak adik balik, lama adik kt KL pergi kerja balik kerja. Sekarang adik dah cuti nak habis masa dengan mak" ...


"Jatuh air mata adik tengok pintu depan rumah, dulu mak yang melangut depan pintu tunggu sampai adik pergi, tapi sekarang takde sapa depan pintu ni mak, Allah berat nak buka pintu, adik saja buat2 gi bilik, gi dapur seolah-olah cari mak, tapi mak adik tahu mak tunggu adik cuma jasad mak je dah takde"...


"Adik rasa kosong hidup ni mak, tengok katil selimut mak, baju2 mak, jatuh lagi air mata adik, adik-adik semua sihat mak, rumah pun terjaga"...


"Adik balik adik nak kemas rumah mak, adik dah tekad".


Ni la rumah mak!





"Adik just nak cakap adik rindu sgt kat mak, rumah suram, adik kosong".

@paksu..yash

Walaupun sakit terubat rindu ku .. ##lovemymom ##balingkedah ##fyp ##alfatihah

♬ original sound - wanaefez


Semoga Allah mengampuni dosa kita yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia. Lakonan semula @paksu..yash, semoga dia tabah hadapi Mak meninggal kerana covid-19.

Post a Comment

0 Comments