(Video) - Tok singa mengamuk, Ibu kepada anak disih1r baru ni menyih1r kembali adik beradiknya

 




Ingat baru ni kisah Kak Jee video nya viral di Tiktok anak-anaknya disihir. Sekarang jin tu telah menipu ibu mereka, dan ibunya percaya bulat-bulat yang mengatakan adik beradik Kak Jee yang buat, padahal tertipu oleh jin. 


Nak jadi cerita pula, Kak Jee ni lantik seorang ustaz untuk menghantar kembali sihir pada adik beradiknya. Yang dungunya ustaz ni mengikut je apa diturutkan oleh Kak Jee. Masa ni la ustaz ni ditangkap oleh tok singa.


Saksikan video yang dikongsi Norima Khalid


51 k live semalam..Allahuakbar..sangup seorang ustaz sihir orang lain...niat xmenhalal kan cara..lagipun xde bukti yg dalam gambar tu buat kak Jee tu..kalau ye sekali pun..niat xmenhalal kan cara..xboleh nak balas balik  dgn cara nk menyakit kn orang yg buat kita tu..Allah sahaja yg berhak menbalas nya ..bukan kita...kak Jee tu yg viral kt tiktok..kes 2 orang anak dia kena sihir tu..xtau lah kenapa n mengapa kak Jee tu boleh g hantar sihir kt adik beradik dia..mybe syaitan dh buat tipu daya  dia tipu lah kak Jee kata adik beradik dia buat dia sekeluarga..kak Jee ni pecaya jelah  last2 habis adik beradik dia..dia hantar sihir balik..Naya lah...habis retak hubungan adik beradik..padahal adik beradik kak jee xsalah pun..kak Jee pun suruh lah ustaz yang buat perubatan ni hantar sihir kt adik beradik dia..ustaz dungu tu pun ikut jelah..🥴dicucuk lah gmbar2 yang ada dgn jarum untuk bagi bisa n sakit2 badan..xckup tu..kak Jee sebar kn aib adik beradik dia kt media..tuduh adik beradik dia itu ini..perli adik beradik sendiri..1 Malaysia kena game dgn kakjee🥴mana kak Jee..nk lari golok ke..golok tutup dah😅adik beradik dia pun akan saman kak Jee ..tgk kt tiktok xde dah tiktok dia..ke dia tutup...pengajaran yg kita dpt..dendam MCM mana kita pada manusia..jangan sesekali kita berurusan dgn jin..Allahuakbar!!


Dalam pada itu sebuah akaun facebook Ain Ali juga berkongsi apa yang berlaku



Baru hadam kesemua live..hanya kerana salah faham..retak hubungan adik beradik..sampai sekarang xde siapa yg tahu siapa yang hantar ganguan tu pada kak gee sekeluarga hanya Allah yang maha mengetahui..tetapi kerana kak gee tertipu dgn hasutan syaitan yang kata adik ipar kak gee yang hantar sihir tu pada anak2 kak gee..maka kak gee pun trus pecaya bulat2 Tampa bukti yang kukuh..SEBAP adik kakgee yang bernama Rohayu tu ada cabar kak gee andai kata btul laki Rohayu tu adik ipar pada kak gee yg hantar sihir tu..dia suruh kak gee hantar balik kat laki dia...SEBAP tu lah kemunkin..terjumpa lah kak gee dgn ustaz bomoh tu..disuruh lah ustaz bomoh hantar kesakitan yang anak2 kak gee alami selama ni pada suami Rohayu..iaitu selaku adik ipar kak gee ni..tpi Allah maha bkuasa sampai detik ini suami Rohayu xde sakit atau terkena ganguan apa2..n anak kakgee 2 orang tu memang ada sakit medical sejak ada ganguan sihir ni lagi..jadi bukan sakit kerana ganguan semata2...kemunkinan yang ku faham dan ku hadam dlm cerita mereka..dan yang sihir anak2 kak gee ni sampai sekarang xtau siapa pelaku sebenar nya .n bukan kak gee yang sihir anak dia..tapi keranaa perbuatan. Kak gee yang suka menuduh melulu..sampai sanggup hantar sihir pada adik ipar dia..yang dia rasa adik ipar dia lah pelaku.jadi perbuatan itu berpatah balik pada anak2 dia..faham sintuasi kak gee..tertekan dgn keadaan anak2 dia..dgn anak sulung bru mninggal..tapi bukan 1 alasan untuk kita balas perbuatan jahat org kt kita..biar lah Allah yg maha menbalas nya..ujian kak gee sekeluarga..pengajaran untuk kita smua..semoga anak kak gee sentiasa diberikan kesembuhan..kesian tgk anak2 separuh nyawa tangung derita sakit..
1:jangan iri hati
2:jangan termakan hasutan iblis
3:jangan Menuduh tanpa bukti
Ok buku ditutup✅

Post a Comment

0 Comments